*Digi Doodle Studios Feminine Fancy ends March 28th. My DT project
* The Paper Shelter Use metal My DT proj Ends 6th of March



mandag 13. mai 2013

Cat love inspiration at Inky Impressions

Det er mandag og igjen tid for ny Inky inspirasjon fra meg. Denne gangen har jeg valgt å lage et "Gyngekort" siden jeg har sett det rundt omkring i bloggland. Det er mitt aller første forsøk, så håper dere liker det. 

It is monday and time for another Inky Inspiration from me. This time I've chosen to make a "Rocker card" as I've spotted it all around in blogland. It is my very first go, so I hope you'll like it.

Dere kan finne min inspirasjonspost her, og motivet jeg har brukt heter Cat love og den kan dere finne her. 
You can find my inspirationpost for Inky here, and my digi stamp here






Detaljer kommer senere ikveld./Details will be in later tonight.

Leverer til følgende utfordringer:
(legger til senere idag)

4 kommentarer:

  1. Beautiful hun....and I so love the colours and shaped card too...:o)

    biggest of hugs Vicky xx

    SvarSlett
  2. Wow... Skikkelig rocking card. Var kjempefint pyntet og i lekre farger.

    SvarSlett
  3. Åh, hvor er det smukt, Bettina.... så sødt et motiv og en flot design

    Ha en god dag, klemm

    SvarSlett
  4. This is precious and I love how you have coloured the cute image and all the flowers.
    Hugs Desíre {Doing Life}

    SvarSlett