*Digi Doodle Studios Feminine Fancy ends March 28th. My DT project
* The Paper Shelter Use metal My DT proj Ends 6th of March



tirsdag 15. februar 2011

Har scrappet et joyfold card til papirdokkene
















Jeg ble inspirert av siste Et trykk til å lage dette kortet. Ellers kan malen finnes her.
Kravet til papirdokkenes utfordring var at dette skulle være noe lilla i bidraget.

Materialliste: Lilla bazill, maja design fika plommonkaka. Diecuts fra Kort&Godt svertet med bundled sage distress ink. Hvite halvperler fra inkido. Små magneter til å lukke kortet.

Stempeltrykket er fargelagt med følgende promakers: blush,pastel pink, caramel, cinnamon, lavender, lilac, amethyst og ivory. Jeg har brukt crystal stickles på vingene.

4 kommentarer:

  1. Nydelig kort :)

    Jeg kjenner igjen diecuten ;)

    SvarSlett
  2. Se der!! årh.. husker jeg så et slikt kort en anna gang.. dette var super fint... liker at man ikke trenger å ha med HELE stempelet alltid.. jeg trenger diecuten.. hvilken er det?

    SvarSlett
  3. Takk så hyggelig Veronique. Ja jeg har kjøpt liten og stor variant av de der nå. Inspirert av bruken din:)

    Lilli:Tusen takk:):)Den er ferdig utstanset fra kort & godt, og det er 2 oppå hverandre som utfyller:)

    SvarSlett
  4. Nydelig!
    Jeg liker så godt det du lager, du er veldig flink.

    SvarSlett