*Digi Doodle Studios Feminine Fancy ends March 28th. My DT project
* The Paper Shelter Use metal My DT proj Ends 6th of March



fredag 17. september 2010

Dåpstakkekort
















Her kommer endelig dåpstakkekortene mine, etter mye om og men. Har 3 varianter denne gangen, siden jeg ikke hadde nok spellbinderstrykk i en farge. De fleste er i en brunlig farge.




Utstyrsliste:
Rosa bazill (ikke spør om navnet, det vet jeg ikke:P)
Hjerter kjøpt av ei på babyverden (Linda/supernint kanskje?)
mulberry rosa/lilla varianter av papirblomster fra papirloftet
Dåpskjoletrykk fra Ragnhild/lykkelig mamma på BV (mener jeg)
Fargelagt med promaker pastel pink
Mønsterark fra Melissa Frances: Maxine
Kantene svertet med distress ink vintage photo
Dobbelsidet rosa satin (no 743268) 10x10 mm















7 kommentarer:

  1. Så fint det var! stilig når kortet er brettet på denne måten!
    Fine farger og ei nydelig jente!!

    SvarSlett
  2. Nydelige takke kort altså! :)
    Du inspirerer meg til og starte på mine! :) hehe...
    Så fine trykk du har! ;)
    Å den nydelige lille tulla som var inni kortet! :)

    Klem fra Raghild!

    SvarSlett
  3. Tusen takk skal du ha. Ja var på tide å bli ferdig nå synes jeg. Lenge siden slutten av mai hehe:) Ja hun lille er skjønn, det synes jeg og takk for det. Så bra at jeg kan være til inspirasjon da:)

    SvarSlett
  4. Kjempefine kort, og nydelig jente du har :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk skal du ha. Er stolt av den lille prinsessa vår og:)

    SvarSlett
  6. Selger du kort også? Hvis du gjør det, kunne du kontakte meg på min e-post? evacubrom@yahoo.es

    Jeg ser fram til positivt svar!

    SvarSlett